Każdy naprawiony pojazd w naszym warsztacie obejmuje gwarancja na wady wynikłe z wadliwie wykonanej usługi lub części. Udzielona gwarancja obejmuje wyłącznie naprawę awarii wynikłej z wadliwej robocizny lub wadliwie wykonanej części ale tylko wtedy gdy Klient zakupił części w warsztacie wraz z montażem.
W interesie każdego Klienta powinno być regularne serwisowanie samochodu. Nie przestrzeganie terminów przeglądów wskazanych przez producenta pojazdu lub warsztat Sobora Serwis może spowodować utratę gwarancji. W przypadku gdy Klient dostarczy swoje części gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie wykonaną usługę w naszym warsztacie, a nie odpowiedzialności za dostarczone części.
Gwarancja obejmuje poprawki i części objęte usługą, obowiązuje przez okres 12 miesięcy lub 15 000 km. (Obowiązuje termin wcześniejszy.) W okresie gwarancji zostaną usunięte wszystkie awarie spowodowane bezpośrednio przez wadliwe części lub robociznę, pod warunkiem, że auto było używane zgodnie z instrukcją producenta i serwisowane w terminach określonych przez producenta lub warsztat Sobora Serwis.
– części zużyte podczas eksploatacji
– uszkodzenia wynikłe z nie właściwego użytkowania
– elementy i części dostarczone przez Klienta
– standardowe elementy serwisowe takie jak: filtry, uszczelki, oleje itp.
– świece zapłonowe
– świece żarowe
– żarówki
– bezpieczniki
– korekty mechaniczne wykonane samemu lub w innym warsztacie
– części używane
– opłaty związane z awariami, takie jak opłaty za holowanie, hotele, zniszczenie lub stratę pozostawionych bez opieki rzeczy osobistych i odzieży, utratę dochodów, wynajęcie transportu zastępczego, a także straty pośrednie i uboczne
– wszystkie uszkodzenia, które mogły wyniknąć poprzez zignorowanie wyświetlanych kontrolek w samochodzie
– uszkodzenie spowodowane wypadkami
– klocki i szczęki hamulcowe, które zostały zamontowane na życzenie klienta na tarczach lub bębnach hamulcowych zniszczonych, a ich wymiary są równe lub mniejsze od wymiarów minimalnych podanych przez producenta